نحوه انتقال داده های خود از PS4 به PS4 Pro


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1517
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 
پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.

این یک پنجره معین است.

No video has been loaded

Error Code: PLAYER_ERR_NO_SRC
Session ID: 2020-06-16:3f999610e67be70daf472b61 Player Element ID: vjs_video_3
 
 

پلی استیشن 4 نرم افزار در خدمت یک هدف ما از یک کنسول بازی ویدئویی قبل از دیده می شود. این سیستم در حالی که بخشی از "نسل جدید" نیست ، به عنوان یک نسخه برتر برای پخش کتابخانه PlayStation 4 موجود شما استفاده می کند . اگر می خواهید بازی های خود را حفظ کنید ، هنگام ورود به سیستم جدید ، فایل ها ، مضامین و تنظیمات کاربر را با خود ذخیره کنید ، می توانید این کار را از طریق یک فرآیند انتقال اطلاعات بسیار ساده و سریع انجام دهید که سونی در جدیدترین پلی استیشن 4 معرفی کرده است. سیستم نرم افزار. در اینجا چگونه است.

همچنین اگر داده های خود را از PS4 به یک مدل "باریک" منتقل کنید و یا حتی از PS4 Pro به PS4 اصلی منتقل شوید ، این روند نیز کار خواهد کرد.

خواندن توصیه می شود:

  • نکاتی و ترفندهایی در مورد بیشترین استفاده از PlayStation 4 Pro شما
  • Xbox One X در مقابل PlayStation 4 Pro
  • PS4 در مقابل PS5: آیا یک نسخه به روز ارزش آن را دارد؟

مرحله 1: بارگذاری در cloud در PlayStation 4 اصلی شما ذخیره می شود

بازبینی PlayStation 4 Proجولیان چوکاتو / روندهای دیجیتال

اگر در حین انتقال داده ها به خوبی پیش برود ، این مرحله ضروری نخواهد بود. با این وجود ، در صورت خاموش شدن توان شما یا اینکه در این فرآیند نقص فنی وجود داشته باشد ، ممکن است که بازی گرانبهای شما خراب خراب شود. برای جلوگیری از این امر ، داده های مهم ذخیره شده را از طریق پلی استیشن پلاس روی ابر بارگذاری کنید. از ژانویه سال 2019 ، اعضای PS Plus 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای کار با آنها دارند.

برای بارگذاری پس اندازهای مورد نظر ، به بخش تنظیمات صفحه اصلی سیستم بروید و مدیریت داده های برنامه را جستجو کنید . از آنجا ، داده های ذخیره شده را در سیستم پیدا کنید ، تمام بازی هایی را که می خواهید بارگذاری کنید ، انتخاب کنید و انتخاب کنید بارگذاری را برای ذخیره آنلاین .

برای بارگیری داده های ذخیره شده در سیستم جدید خود ، فقط کافی است داده های ذخیره شده در سیستم را برای داده های ذخیره شده در ذخیره سازی آنلاین جایگزین کنید ، همه ذخیره شده مورد نظر را در سیستم جدید خود انتخاب کرده و آنها را از ابر بارگیری کنید.

توجه: این مرحله بدون اشتراک پلی استیشن پلاس امکان پذیر نیست. اگر عضو نیستید ، مراحل را با مراحل زیر شروع کنید.

مرحله 2: غنائم همگام سازی

قبل از شروع فرآیند انتقال ، حتماً برنامه Trophies را روی سیستم اصلی خود باز کنید و بگذارید آن را در شبکه پلی استیشن همگام سازی کند. اگر قبلاً این کار را نکنید ، ممکن است این غنائم به کلی از بین بروند.

مرحله 3: PlayStation 4 Pro خود را برای انتقال داده آماده کنید

بازبینی PlayStation 4 Proجولیان چوکاتو / روندهای دیجیتال

قبل از شروع انتقال داده بین دو دستگاه ، باید یک تنظیم اولیه را در PlayStation 4 Pro خود اجرا کنید. دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید ، کنترلر خود را جفت کنید و سپس کنسول خود را به همان روشی که سیستم اصلی انجام داده اید به اینترنت وصل کنید.

پس از اتصال به اینترنت ، PlayStation 4 Pro شما باید بارگیری آخرین نسخه بروزرسانی نرم افزار سیستم را شروع کنید. بگذارید این فرآیند به پایان برسد و منتظر بمانید تا کنسول نرم افزار را نصب و راه اندازی مجدد کند. شما باید در هر دو سیستم به همان حساب شبکه پلی استیشن وارد شوید ، بنابراین قبل از جلب توجه به سایر PlayStation 4 خود ، زمان ثبت نام در حساب خود را اختصاص دهید.

مرحله 4: PlayStation 4 اصلی خود را روشن کنید و دو کنسول را به هم متصل کنید

پس از نصب جدید PlayStation 4 Pro نرم افزار جدید و راه اندازی مجدد ، دستگاه اصلی خود را روشن کنید و مطمئن شوید که آن را نیز به همان حساب شبکه پلی استیشن وارد کرده اید.

بعد ، یک کابل اترنت را بگیرید - تقریباً هر طول ممکن است - و هر انتهای آن را به ترتیب به PlayStation 4 و PlayStation 4 Pro متصل کنید. سونی از پشتیبان گیری از نسخه اصلی پلی استیشن 4 در هارد دیسک یا اتصال هر دو کنسول به روتر با دو کابل جداگانه اترنت پشتیبانی می کند ، اما ما دریافتیم که روند یک کابل بسیار ساده تر و شگفت آور سریع است.

مرحله 5: مراحل انتقال را شروع کنید

بازبینی PlayStation 4 Proجولیان چوکاتو / روندهای دیجیتال

پس از راه اندازی مجدد پلی استیشن 4 پرو ، از شما سؤال می کند که آیا می خواهید داده ها را از یک پلی استیشن 4 قدیمی تر به مدل جدید خود انتقال دهید اگر این اعلان را دریافت نکردید ، می توانید در بخش System از منوی تنظیمات نیز گزینه را پیدا کنید .

بله را انتخاب کنید ، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید و سیستم اسکن شبکه Wi-Fi شما برای یک کنسول دیگر شروع می شود. بعد از پیدا کردن هر دو سیستم در یک شبکه ، از شما می خواهد که این دو را با یک کابل اترنت وصل کنید. شما قبلاً این کار را کرده اید!

پلی استیشن 4 پرو جدید از شما می خواهد که دکمه پاور را روی کنسول اصلی خود نگه دارید تا بوق بزنید ، که تقریباً یک ثانیه طول می کشد. پس از انجام این کار ، انتقال شروع می شود. برای آزمایش ما ، ما حدود 300 گیگابایت داده را انتقال می دادیم و روند یک ساعت طول می کشد.

پس از اتمام مراحل انتقال ، PlayStation 4 Pro جدید شما 100٪ برابر با سیستم اصلی شما خواهد بود اما بازی های شما را به نظر می رساند و بسیار بهتر اجرا می شود. این سیستم از شما می خواهد تا کنسول PlayStation 4 جدید "اصلی" خود را بسازید. این کار را انجام دهید ، زیرا بدون حقوق اصلی کنسول ، شما نمی توانید بازی های خریداری شده دیجیتالی را بصورت آفلاین انجام دهید.

مرحله 6: آن سیستم قدیمی را بسته بندی کنید!

PlayStation 4 اصلی شما به طور خودکار خاموش خواهد شد و اکنون می توانید آن را جدا کرده و آن را بفروشید ، انبار کنید یا در اتاق دیگری قرار دهید. اگر مجدداً آن را روشن کنید ، خواهید دید که همه بازی ها ، پس انداز ها و مشخصات شما همچنان وجود دارند ( اگر بخواهید آنرا بفروشید یا آن را بفروشید) کنسول را دوباره تغییر دهید. هر دلیلی




:: برچسب‌ها: نحوه انتقال داده های خود از PS4 به PS4 Pro ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com